Izvenkrmni motorji Mercury Verado 350 – 400

IZVENKRMNI MOTORJI MERCURY
Izvenkrmni motorji Mercury in Mariner. Na področju Sloveniji uspešno zastopamo blagovni znamko MERCURY – MARINER, katera sta vodilna in največja proizvajalca motorjev na svetu. Oba ponosno pripadata ameriškemu koncernu Brunswick Marine. Biti številka ena na vodi pomeni biti na prvem mestu v vseh pogledih. Odličen proizvod – odlične usluge – zadovoljstvo kupcev po celem svetu; to so le nekatere od mnogih karakteristik, s katerimi MERCURY že 80 let deluje na področju izvenkrmnih motorjev in s čimer uspešno premaguje konkurenco prav na vsakem koraku. Vsekakor motorji z bogato tradicijo. Na voljo motorji od 2,5 KS pa vse do 150 KS. Kot novost za sezono 2018, je Mercury predstavil še 3 nove tehnično dovršene motorje, in sicer Mercury F175, Mercury F200 in Mercury F225. V maju 2018 pa se je ta paleta povečala še za dva motorja, in sicer novi V8 motorji s prostornino 4,6L moči od 250 do 300 KS.



Podjetje Mercury Marine je izdelalo najmočnejši 4-taktni izvenkrmni motor na svetu in tako postavilo nova merila.
TEHNOLOGIJA: Izvenkrmni motorji tega zmogljivostnega razreda so morali do sedaj imeti najmanj 3 litre delovne prostornine, kar pomeni veliko težo ter velike dimenzije. Verado 350 in 400 pa ima 2,6 litrsko prostornino, razdeljeno na šest cilindrov. Odgovoren za to pa je kompresor, ki v izgorevalne prostore iztisne več zraka, kot se to dogaja pri običajnih, »naravno« respiriranih motorjih. Posledici sta večji navor in boljši pospešek, pri čemer sta pritisk vbrizga ter hlajenje zraka vodena elektronsko. Računalniški program nadzoruje tudi sekvenčni večtočkovni vbrizg goriva. Le-ta pripomore k dejstvu, da Verado proizvaja manj dima in je varčen. Poseben sistem za razbremenjevanje izpuha tako v prostem teku zmanjša hrup. V praksi deluje to tako, da po izklopu sklopke ne vemo, ali je motor v teku ali ne. Zadevo pojasni šele curek hladne vode. Tihi tek motorja pod mejo zaznavnosti je prav tako rezultat sistema za blaženje vibracij, ki temelji na vpetju motorja, le ta pa postaja s povečevanjem obremenitve vedno trdnejši in zaradi svoje fleksibilnosti, vibracije zmanjša za kar 50 odstotkov. Še vedno predstavlja vrhunec znan SmartCraft DTS-sistem (Digital Throttle in Shift), vgrajen že v Mercury motorje močnejše od 175 KS (novi V6 in V8). Gre za elektronski prestavni sistem, pri katerem so mehanične žice za dodajanje/odvzemanje plina ter prestavljanje enostavno odveč. Za dodajanje plina in prestavljanje zadostuje že moč enega prsta. Najbolj nenavadna pa je zmožnost doziranja: pri manevriranju v pristanišču krotek, pri dodajanju plina na odprtem morju pa agresiven. Funkcijo »Drive-by-wire« dopolnjuje SmartCraft informacijski sistem, ki je neke vrste krovni računalnik in ki voznika po želji informira o statusu delovanja motorja. Obilico prednosti in udobja zaokrožuje serijski elektrohidravlični krmilni sistem z integriranim hidravličnim cilindrom. Le ta onemogoča neželen krmilni upor, ne da bi bil pri velikih hitrostih zmanjšan nujen občutek nadzora nad krmilom. Zaradi tega lahko občutek krmiljenja pri tem motorju v celoti primerjamo s tistim pri prestižnih avtomobilih. K nadaljnjim karakteristikam spadajo Power-Trim in Tilt-sistem z dvema hitrostima in z možnostjo programiranja. Biti Verado je mnogo več od izvenkrmnega motorja; to je način življenja. Ime Verado pomeni povzpeti se iz množice in biti prvi v svoji klasi. Samo Mercury nudi ekskluzivni koncept motorja s najboljšo štiritaktno izvedbo in kompresorjem, z osebnostjo katera vsako vožnjo doživlja z edinstvenim izkušnjam.
Izvenkrmni motor Mercury F350 V6 Verado
Tehnične karakteristike
Moč motorja (KS / kW) | 350 / 257 | ![]() |
Tip motorja | V6 | |
Prostornina (cc) | 2600 | |
Maksimalni obrati | 5800-6400 | |
Vbrizg goriva | Supercharged (turbo kompresor) | |
Start motorja | električni | |
Krmiljenje | daljinsko, DTS | |
Razpoložljive pogonske noge | 508 mm (L), 635 mm (XL), 762 mm (XXL) | |
Prestavno razmerje | 1.75:1 | |
Teža | 303 kg | |
Sistem hlajenja | vodno s termostatom | |
Prestave | naprej – neutral – nazaj | |
Trim | električno, hidravlično | |
Izpuh | skozi propeler | |
Barva | črna | |
Pripadajoč rezervoar za gorivo | ne |
Izvenkrmni motor Mercury F400-R V6 Verado
Tehnične karakteristike
Moč motorja (KS / kW) | 400 / 298 | ![]() |
Tip motorja | V6 | |
Prostornina (cc) | 2600 | |
Maksimalni obrati | 6400-7000 | |
Vbrizg goriva | Supercharged (turbo kompresor) | |
Start motorja | električni | |
Krmiljenje | daljinsko, DTS | |
Razpoložljive pogonske noge | 508 mm (L), 635 mm (XL), 762 mm (XXL) | |
Prestavno razmerje | 1.75:1 | |
Teža | 303 kg | |
Sistem hlajenja | vodno s termostatom | |
Prestave | naprej – neutral – nazaj | |
Trim | električno, hidravlično | |
Izpuh | skozi propeler | |
Barva | črna | |
Pripadajoč rezervoar za gorivo | ne |